Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig

  • Jag säger "eta" istället för "äta"
  • Jag har bott på 8 olika ställen (hus/lägenheter)
  • Jag tycker om att titta upp bland stjärnorna
  • För några år sedan sa jag "pip" istället för svärord
  • Jag har typ 5 saker jag vill jobba som och inget är likt det andra
  • Den längsta tiden jag bloggat är när jag och en kompis startade en blogg för två år sedan, vi hade bloggen i ett halvår
  • Jag brukar stava "Sverige", så här "Svergie"
  • När jag skrev punkten över var jag tvungen att gå in på google för att veta hur det stavas, när jag gick in på google såg jag att jag hade skrivit fel...
  • För några år sedan hatade jag att köpa kläder och nu älskar jag det
  • Jag har inget bollsinne
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0