Sommarkläder på vintern

Det är fredag imorgon, wihoo! ska sticka in till stan någon dag i helgen och köpa en ny bikini tror jag. Har ni sett så mycket snyggt som finns ute i affärerna nu? jag tycker det finns massor med snyggt, vill börja köpa sommarkläder nu men försöker spara pengar till usa i april (det är då jag ska köpa alla sommarkläder haha!). Förra året gick jag och köpte massor innan det hade blivit varmt och det fanns saker jag aldrig använde i somras. Så nu har jag bestämt att bara köpa en bikini för att den inte ska ta slut... Brukar ni börja köpa sommarkläder på vintern bara för att det finns så mycket snyggt? :)

Jag har tagit min dagliga titt bland bloggar och tänkte träna nu. Sedan blir det läxor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0