Knasig mamma ♥

Frisörsalongen jag gått till det senaste halvåret har tydligen stängt på söndagar så det får bli i veckan eller lör. Annars då, jag tvättade idag, lite stolt faktiskt. Syrran lärde sig tvätta för ett halvår sedan och jag får en månad sen, ligger fyra och ett halvt år före henne känns det som ;). Och när jag skulle hämta det sista från tumlaren frågar mamma om hon ska hjälpa till att bära, konkade på en stor säck till tvättstugan men när man ska tillbaka med ungefär en tredjedel, ja det är då det blir jobbigt. Såg sedan att hon stod och tittade in genom fönstret, hon är så gullig!♥ Längtar till april då jag och hon får tre underbara veckor utomlands tillsammans, hihi :)!

Nu ligger jag i en nybäddad säng, Gracie ligger bredvid på golvet. Ska skriva en sak på datan och sedan kanske jag ser ett avsnitt gossip girl, criminal minds eller något annat bra program.

 

 

Sötis! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0