Byxrensning!

Okej uppdateringen har sugit -_-

MEn har lite annat att göra som att städa ur garderoben som jag precis gjorde... eller jag städade bara ur byxlådan nu. Ah man har kanske 6 par(?) som ligger där, HAATAR alla! oh vet inte vad jag ska göra med dem men bort från mitt rum ska de i alla fall! Nu finns det plats för shortsen som ska flyttas upp två lådor, från sommarlådan längst ner (där jag även har alla sommarskor som också ska flyttas) till byxlådan som är två våningar upp ^^ Har en nästan tom låda längst ner då som man kan fylla... 

Okej den största anledningen till att jag inte uppdaterat är 1. har ingen bra bild. 2. försöker göra en videoblogg men det blir bara fel hela tiden...

Prillan står modell ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0