Dag 2 - Min nästa utomlandsresa.

(gjorde någonting med texten så det övre stycket har små bokstäver eller något...)
För några veckor sedan bokade vi flygbilljetter till USA. Vi åker i april när påsklovet börjar och så kommer vi hem sista april tror jag det var. Min drömresa är att åka genom USA och det ska bli så jäklllla roligt att åka runt och bara göra det vi vill. Vi kommer antagligen åka till Mexico och Canada också eftersom vi ändå är där, vi tänkte först bara åka till Canada men mamma sa sen "varför inte åka till Mexico också". Fan va glad jag blev när hon sa det :)!
Vi har som sagt bokat billjetter men det känns ändå så overkligt eftersom jag velat detta väldiiigt länge. Jag hoppas verkligen att katjakaj vulkanen på Island inte får ett askutbrott IGEN! I april 2010 skulle vi åkt till Tunisien men neeeej, en jävla vulkan ska spy ut aska så att alla flyg blir inställda...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0