20 dagar, 20 saker

Har bestämt mig för att göra en sån här "en sak för varje dag" i 20 dagar. Kikade runt lite på nätet och satt ihop 19 punkter som jag tänker skriva om. Jag börjar imorgon (20/12).

Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 - Min nästa utomlandsresa.
Dag 3 - Mitt drömbröllop.
Dag 4 - Min favorit film.
Dag 5 - Något som får mig att må bra.
Dag 6 - En artist jag tycker om och enligt mig den bästa låten.
Dag 7 - 10 saker jag vill göra i livet.
Dag 8 - Mitt favoritminne.
Dag 9 - Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 10 - Min bästa utomlandsresa.
Dag 11 - Någonting jag vill ha mer än nåt annat just NU.
Dag 12 - 2011 i text och bild.
Dag 13 - En sak jag älskar från min garderob.
Dag 14 - Någonting som jag vill göra just NU.
Dag 15 - En bild som gör mig glad.
Dag 16 - En bild från dagen.
Dag 17 - Bilder på mig från när jag var yngre.
Dag 18 -
Dag 19 - Mina mål, drömmar och önskningar.
Dag 20 - Min favorit plats på jorden.
Lämnade dag 18 tom för jag tänkte att ni kunde ge förslag och så väljer jag ut ett, länkar även personen i det inlägget :).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0