Tagga tagga tagga

Heeej! Läget? själv är de bra, åker på fredag! wihooo...

Ska packa ikväll och det sista imorgon när jag kommer hem från skolan, och så sticker vi ut till arlanda imorgon kväll, sover där och morgonflyg till Amsterdam och där blir det byte av flyg till San fransisco! :)

Åhh kommer vara ganska varmt så kommer kunna gå runt i shorts och kanske sola, vi ska bara vara i sf i två dagar. Alltså sticker vi därifrån på söndag men kommer berätta mer och självklart ta bilder mm som kommer upp här. 

Kommer försöka uppdatera när jag är där och ska försöka lägga upp bilder så kika in! Men varken jag uppdaterar där mycket eller lite kommer det upp ett inlägg sen när jag kommer hem där jag berättar lite kort om allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0