13 Mars

Hade prao idag igen...

Men efter mötte jag upp Haliuna som också praoar på söder. Vi åkte hem tillsammans, sedan skulle vi kolla om det fanns mjukglass men det skulle komma imorgon! Vi bara "imorgon??" jag menar det var en chansning att vi skulle kolla om det fanns nu i mars och så säger de att det kommer imorgon... vi köpte i alla fall glaSS som bestod av varsin magnum, mums! 

Tänkte göra ett videoinlägg någon dag, vet dock inte när men när jag har tid över. Kanske lägger in dagens imorgon också eller någe mode inspo! Puss

Uppdatering: Glömde säga att jag var vilse förut idag på odenplan. Innan praon skulle jag göra ett ärende inne i stan, skulle ta ett tåg som går ca halv åtta, man tror att det ska vara tomt på tåget då men kom på sen när det var fullt på tåget att det är ju då alla åker till jobbet. Men jag sprang i alla fall runt på odenplan och centralen vid åtta snåret. FAst sen innan jag skulle börja vid tio hann jag gå in på mc D och ta en mc bagel! Gött! haha onödig uppdatering? svar:ja ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0