Rörigt inlägg om lite tankar...

Måste göra en todo list känner jag, har massor med saker som måste fixas innan resan och kommer glömma bort hälften känns det som. Men jag har ingenstans att skriva den där jäkla listan! Jag vill skriva det på ett papper så jag kan stryka över det när jag är klar... okej jag har självklart papper hemma men ... jag kommer bara slarva bort pappret!!! 

T.ex. innan måndag ska jag gärna ha gjort klart ett par matteläxor jag inte gjort, men skrivboken är borta och antingen är den i skolan eller så är den i någon byrå låda. Jag vill möblera om mitt rum också, skulle gärna kunna slänga ut mitt skrivbord genom fönstret eller något men vart ska datan stå??

Sen måste jag bota min hissskräck, jag kan se mig själv krypa på hissen upp till empire state building... och det skulle inte vara så trevligt att hamna påyoutube...
Uppdatering: Hittat ett fult litet block där jag börjat skriva upp lite saker, har också gjort en skiss över hur mitt rum ska ommöbleras, + kommit på en lösning som innebär att jag slipper skrivbordet. Vet inte än när jag ska möblera om men måste börja med att sortera kläder mm.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0